| Stručná historie | Stav do roku 2008 | Současnost | |
NAHORU |
Obr. 2.2: Zdice - výpravní budova (5. 4. 2007) |
Návěstidlo | Poloha [km] | Druh | Poznámky |
1 L | 46,715 | Světelné, vjezdové, stožárové | PN |
2 L | 46,715 | Světelné, vjezdové, stožárové | PN |
S 1 | 47,309 | Světelné, odjezdové, na krakorci | PN, platné pro jízdu vlaku i posun |
S 2 | 47,322 | Světelné, odjezdové, stožárové | PN, platné pro jízdu vlaku i posun |
S 3 | 47,372 | Světelné, odjezdové, stožárové | PN, platné pro jízdu vlaku i posun |
S 4 | 47,345 | Světelné, odjezdové, stožárové | PN, platné pro jízdu vlaku i posun |
S 5 | 47,550 | Světelné, odjezdové, stožárové | PN, platné pro jízdu vlaku i posun |
S 6 | 47,522 | Světelné, odjezdové, stožárové | PN, platné pro jízdu vlaku i posun |
S 7 | 47,579 | Světelné, odjezdové, stožárové | PN, platné pro jízdu vlaku i posun |
S 8 | 47,572 | Světelné, odjezdové, stožárové | PN, platné pro jízdu vlaku i posun |
S 10 | 47,584 | Světelné, odjezdové, stožárové | PN, platné pro jízdu vlaku i posun |
L 1 | 48,144 | Světelné, odjezdové, na lávce | PN, platné pro jízdu vlaku i posun |
L 2 | 48,144 | Světelné, odjezdové, na lávce | PN, platné pro jízdu vlaku i posun |
L 3 | 48,144 | Světelné, odjezdové, na lávce | PN, platné pro jízdu vlaku i posun |
L 4 | 48,071 | Světelné, odjezdové, stožárové | PN, platné pro jízdu vlaku i posun |
L 5 | 48,086 | Světelné, odjezdové, stožárové | PN, platné pro jízdu vlaku i posun |
L 6 | 48,103 | Světelné, odjezdové, stožárové | PN, platné pro jízdu vlaku i posun |
L 7 | 48,070 | Světelné, odjezdové, stožárové | PN, platné pro jízdu vlaku i posun |
L 8 | 48,044 | Světelné, odjezdové, stožárové | PN, platné pro jízdu vlaku i posun |
L 9 | 48,053 | Světelné, odjezdové, stožárové | PN, platné pro jízdu vlaku i posun |
L 10 | 48,055 | Světelné, odjezdové, stožárové | PN, platné pro jízdu vlaku i posun |
L 12 | 48,083 | Světelné, odjezdové, stožárové | PN, platné pro jízdu vlaku i posun |
L 14 | 48,035 | Světelné, odjezdové, trpasličí | PN, platné pro jízdu vlaku i posun |
L 16 | 48,010 | Světelné, odjezdové, trpasličí | PN, platné pro jízdu vlaku i posun |
L 18 | 47,980 | Světelné, odjezdové, trpasličí | PN, platné pro jízdu vlaku i posun |
L 20 | 47,985 | Světelné, odjezdové, trpasličí | PN, platné pro jízdu vlaku i posun |
L 22 | 47,953 | Světelné, odjezdové, trpasličí | PN, platné pro jízdu vlaku i posun |
1 S | 48,660 | Světelné, vjezdové, stožárové | PN |
2 S | 48,660 | Světelné, vjezdové, stožárové | PN |
PS | 101,064 | Světelné, vjezdové, stožárové | PN |
Př PS | 100,303 | Světelné, předvěst, stožárové |
Nástupiště č. | Nástupiště u koleje č. | Začátek [km] | Konec [km] | Délka [m] | Poznámky |
I | 9 | 47,750 | 47,996 | 246 | Úrovňové, vnější se zpevněnou hranou - Tischer |
II | 7 | 47,900 | 47,996 | 96 | Úrovňové, jednostranné se zpevněnou hranou - Tischer |
III | 5 | 47,850 | 48,000 | 150 | Úrovňové, jednostranné s nezpevněnou hranou - sypané |
IV.x | 3N | 47,680 | 47,980 | 300 | Úrovňové, jednostranné s nezpevněnou hranou |
IV.y | 3Z | 47,980 | 48,050 | 70 | Úrovňové, jednostranné se zpevněnou hranou - zděné |
IV | 3N + 3Z | 47,680 | 48,050 | 370 | Úrovňové, jednostranné |
V | 1 | 47,632 | 48,044 | 412 | Úrovňové, jednostranné se zpevněnou hranou - Tischer |
VI | 2 | 47,643 | 47,937 | 294 | Úrovňové, jednostranné se zpevněnou hranou - Tischer |
VII | 4 | 47,643 | 47,914 | 271 | Úrovňové, jednostranné se zpevněnou hranou - Tischer |
Kolej č. | Začátek [km] | Konec [km] | Délka [m] | Účel, TV a další poznámky |
1 | 47,309 | 48,144 | 835 | Hlavní staniční, TV |
2 | 47,322 | 48,144 | 822 | Hlavní staniční, TV |
3 | 47,372 | 48,144 | 772 | Hlavní staniční pro směr Lochovice, TV |
4 | 47,345 | 48,071 | 726 | Vjezd, odjezd, průjezd, TV |
5 | 47,550 | 48,086 | 536 | Vjezd, odjezd, průjezd, TV |
6 | 47,522 | 48,103 | 581 | Vjezd, odjezd, průjezd, TV |
7 | 47,579 | 48,070 | 491 | Vjezd, odjezd, průjezd, TV |
8 | 47,572 | 48,044 | 472 | Vjezd, odjezd, průjezd, TV |
9 | 47,582 | 48,053 | 471 | Pouze odjezd směr Hořovice a Lochovice, TV |
10 | 47,584 | 48,055 | 471 | Vjezd, odjezd, průjezd, TV |
12 | 47,504 | 48,083 | 579 | Kusá, pouze odjezd směr Hořovice a Lochovice, TV |
14 | 47,504 | 48,035 | 531 | Kusá, pouze odjezd směr Hořovice a Lochovice, TV |
16 | 47,504 | 48,010 | 506 | Kusá, pouze odjezd směr Hořovice a Lochovice, TV |
18 | 47,504 | 47,980 | 476 | Kusá, pouze odjezd směr Hořovice a Lochovice, TV |
20 | 47,504 | 47,985 | 481 | Kusá, pouze odjezd směr Hořovice a Lochovice, TV |
22 | 47,592 | 47,953 | 361 | Kusá, pouze odjezd směr Hořovice a Lochovice |
ŽST Zdice (6. 9. 2008) Berounské zhlaví, pohled na kolejové spojky od "železňáku" |
ŽST Zdice (6. 9. 2008) Berounské zhlaví, most přes Litavku (místně zvaný "železňák") |
ŽST Zdice (6. 1. 2008) Berounské zhlaví, v pozadí most přes Litavku |
ŽST Zdice (6. 9. 2008) Berounské zhlaví, v pozadí most přes Litavku |
ŽST Zdice (6. 1. 2008) Kolejiště z berounského zhlaví |
ŽST Zdice (6. 9. 2008) Kolejiště z berounského zhlaví |
ŽST Zdice (6. 1. 2008) Kolejiště cca z úrovně mostu přes ul. Čs. armády |
ŽST Zdice (6. 1. 2008) Výpravní budova, pohled z přednádražního prostoru |
ŽST Zdice (28. 8. 2008) Pohled na kolejiště směrem k berounskému zhlaví |
ŽST Zdice (6. 1. 2008) Kolejiště - pohled na kusé koleje s deponií nákladních vozů |
ŽST Zdice (6. 1. 2008) Kolejiště - vlevo technologická budova RZZ |
ŽST Zdice (6. 1. 2008) Kolejiště z hořovického zhlaví (v pozadí kopec Knihov) |
ŽST Zdice (6. 1. 2008) Hořovické zhlaví - původní TK směr Příbram s napojenými vlečkami |
ŽST Zdice (6. 1. 2008) Rotunda bývalého depa - současného muzea |
ŽST Zdice (6. 1. 2008) Vlevo vlečka a nákladiště pily, vpravo bývalá TK směr Příbram |
ŽST Zdice (6. 1. 2008) Hořovické zhlaví - vpravo TK směr Příbram, přímo směr Hořovice |
ŽST Zdice (6. 1. 2008) Depo - točna |
ŽST Zdice (6. 1. 2008) Pohled od točny v depu na kolejiště ŽST (v ose budoucích TK směr Plzeň) |
ŽST Zdice (6. 1. 2008) Pohled na část areálu bývalého depa |
ŽST Zdice (14. 4. 2007) "Zřícenina" hradu u výtažné koleje na hořovickém záhlaví |
ŽST Zdice (14. 4. 2007) Hořovické záhlaví s výtažnou kolejí |
NAHORU |
ŽST Zdice (6. 6. 2009) Berounské zhlaví od výhybky č. 11, snesena kolej č. 4 |
ŽST Zdice (6. 6. 2009) Berounské zhlaví z koleje č. 3 (vlak k oslavě 150 let Škoda Plzeň) |
ŽST Zdice (6. 6. 2009) Kusé koleje při berounském zhlaví, koleje č. 14 a 16 sneseny |
ŽST Zdice (6. 6. 2009) Kusé koleje, pohled k depu, koleje č. 14 a 16 sneseny |
ŽST Zdice (6. 6. 2009) Pohled na kolejiště od výhybky č. 12 na berounském zhlaví |
ŽST Zdice (6. 6. 2009) Pohled na kolejiště od koleje č. 5 (R 753 a R 754) |
ŽST Zdice (7. 6. 2009) Kusé koleje v pohledu z úrovně výpravní budovy, koleje č. 14 a 16 sneseny |
ŽST Zdice (7. 6. 2009) Pohled k hořovickému zhlaví z prostoru mezi kolejemi č. 22 a 24 |
ŽST Zdice (7. 6. 2009) Pohled k hořovickému zhlaví z prostoru snesené koleje č. 16 |
ŽST Zdice (6. 6. 2009) Kolejiště od úrovně výpravní budovy, kolej č. 9 částečně snesena |
ŽST Zdice (6. 6. 2009) Kolejiště s patrnými provizorními nástupišti při kolejích č. 6 a 8 |
ŽST Zdice (6. 6. 2009) Hořovické/lochovické zhlaví s bývalým stavědlem St2 a depem v pozadí |
ŽST Zdice (6. 6. 2009) Rotunda bývalého depa - dnešního muzea |
ŽST Zdice (6. 6. 2009) Kolejiště/hořovické zhlaví ze spádoviště (návěstidlo Sp stále ještě činné) |
ŽST Zdice (6. 6. 2009) Točna v bývalém depu/dnešním muzeu |
ŽST Zdice (6. 6. 2009) Vlevo spádovištní/výtažná kolej 12a, vpravo snesená část kolejiště depa |
ŽST Zdice (6. 6. 2009) Snesená část kolejiště depa = prostor pro nové hořovické zhlaví/záhlaví |
ŽST Zdice (6. 6. 2009) Místo průchodu budoucích kolejí nového (napříme- ného) hořovického záhlaví |
ŽST Zdice (6. 6. 2009) Nové stožáry/patky TV vytyčují nové hořovické záhlaví a TK v pokračování |
ŽST Zdice (6. 6. 2009) Pozůstatky napojení kolejiště depa z koleje č. 12a |
ŽST Zdice (6. 6. 2009) Výtažná kolej 12b s již neaktivním návěstidlem Se 30 |
ŽST Zdice (6. 6. 2009) Pozůstatky spojky do depa z koleje 12a (výh. č. 108 a náv. Se 32) |
ŽST Zdice (6. 6. 2009) Dočasné ukončení částeč- ně snesené koleje č. 12b |
ŽST Zdice (6. 6. 2009) Pozůstatky kolejiště depa, v pozadí místo "překřížení" starých TK novými |
ŽST Zdice (6. 6. 2009) Rozestavěné nové objekty napájecí stanice |
ŽST Zdice (6. 6. 2009) Pohled do stanice v ose nových TK z míst "překřížení" TK starých |
ŽST Zdice (6. 6. 2009) Místo přechodu nových TK přes staré, pohled směr Hořovice |
ŽST Zdice (6. 6. 2009) Skrývka v místě nového zářezu pro přeložku oblouku za km 48,800 |
ŽST Zdice (6. 7. 2009) Berounské zhlaví, most přes Litavku částečně snesen v 1. koleji |
ŽST Zdice (6. 7. 2009) Berounské zhlaví, snesena lichá část |
ŽST Zdice (6. 7. 2009) Pohled do kolejiště z nástupiště mezi kolejí č. 2 a snesenou kolejí č. 1 |
ŽST Zdice (6. 7. 2009) Lichá kolejová skupina, sneseny koleje č. 1 a 3, odtěžen štěrk v koleji č. 3 |
ŽST Zdice (6. 7. 2009) Výpravní budova s odstra- něným přístřeškem v poh- ledu od snesené koleje č. 1 |
ŽST Zdice (6. 7. 2009) Pohled k hořovickému zhlaví z prostoru mezi snesenými kolejemi č. 1 a 3 |
ŽST Zdice (6. 7. 2009) Pohled k hořovickému zhlaví z nástupiště při koleji č. 2 |
ŽST Zdice (19. 7. 2009) Berounské zhlaví, most přes Litavku, rekonstrukce v koleji 1a |
ŽST Zdice (19. 7. 2009) Berounské zhlaví, snesena kolej 1a a lichá staniční kolejová skupina |
ŽST Zdice (19. 7. 2009) Berounské zhlaví v pohledu z úrovně podjezdu ul. Čs. armády (III/1174) |
ŽST Zdice (19. 7. 2009) Podjezd ul. Čs. armády (III/1174) pod berounským zhlavím - pohled z ulice |
ŽST Zdice (19. 7. 2009) Podjezd ul. Čs. armády (III/1174) - pohled z kolejiště |
ŽST Zdice (19. 7. 2009) Pohled na kolejiště z koleje 10a (dříve pro postrkové lokomotivy na kolej č. 10) |
ŽST Zdice (19. 7. 2009) Prostor VNVK dočasně odpojen vlivem snesené liché kolejové skupiny |
ŽST Zdice (19. 7. 2009) Skladiště a nová provozní/technologická budova s budoucí DK |
ŽST Zdice (19. 7. 2009) Pohled na snesenou lichou kolejovou skupinu od koleje č. 2 |
ŽST Zdice (19. 7. 2009) Výstavba podchodu, patr- ný prostor pro schodiště a výtah nástupiště II. |
ŽST Zdice (19. 7. 2009) Lichá kolejová skupina, vpravo základ nástupiště II. |
ŽST Zdice (19. 7. 2009) Pohled k hořovickému zhla- ví z provizorního nástupiš- tě mezi kolejemi č. 6 a 8 |
ŽST Zdice (19. 7. 2009) Pohled k hořovickému zhlaví z koleje č. 24, kolej č. 22 snesena |
ŽST Zdice (19. 7. 2009) Pohled k hořovickému zhlaví od koleje č. 2 |
ŽST Zdice (19. 7. 2009) Pohled do stanice z obvodu depa |
ŽST Zdice (19. 7. 2009) Prostor budoucího hořo- vického zhlaví, stořáry TV vymezují směr nových TK |
ŽST Zdice (19. 7. 2009) Současné hořovické zhlaví v pohledu z koleje č. 12a |
ŽST Zdice (19. 7. 2009) Pohled do stanice z hořovického zhlaví |
ŽST Zdice (19. 7. 2009) Prostor budoucího hořo- vického záhlaví se zbytky štěrku po koleji k točně |
ŽST Zdice (19. 7. 2009) Zbytky popelové jámy bývalého depa v trase doucího staničního záhlaví |
ŽST Zdice (19. 7. 2009) Současné hořovické zhlaví, vpravo kolej č. 12a s po- zůstatkem napojení depa |
ŽST Zdice (19. 7. 2009) Současný (v pozadí) a nový propustek ve stav- bě na hořovickém záhlaví |
ŽST Zdice (19. 7. 2009) Pozůstatky kolejiště obvodu depa při výjezdu do výtažné koleje |
ŽST Zdice (19. 7. 2009) Pozůstatky kolejiště v mís- tě bývalé poslední výhyb- ky ve výtažné koleji depa |
ŽST Zdice (19. 7. 2009) Pozůstatky výtažné koleje z kolejiště bývalého depa |
ŽST Zdice (19. 7. 2009) Rozestavěný nový provozní objekt napájecí stanice |
ŽST Zdice (19. 7. 2009) Pohled v ose nových TK, záhlaví/zhlaví ŽST z míst překřížení stávajících TK |
ŽST Zdice (19. 7. 2009) Pohled do míst budoucího zářezu přeložky oblouku za km 48,800 |
ŽST Zdice (26. 7. 2009) Pohled na kolejiště směrem k berounskému zhlaví od budoucího podchodu |
ŽST Zdice (26. 7. 2009) Stavební jáma části podchodu pod lichou kolejovou skupinou |
ŽST Zdice (26. 7. 2009) Rozestavěné zastřešení nástupiště II. v pohledu od DK směr Beroun |
ŽST Zdice (26. 7. 2009) Výstavba podchodu v pohledu od výpravní budovy |
ŽST Zdice (26. 7. 2009) Rozestavěné zastřešení nástupiště II. v pohledu od DK směr Hořovice |
ŽST Zdice (26. 7. 2009) Pohled na kolejiště směrem k hořovickému zhlaví od úrovně stávající DK |
ŽST Zdice (26. 7. 2009) Rozestavěná část zastřešení nástupiště II. v celkovém pohledu |
ŽST Zdice (16. 8. 2009) Berounské zhlaví, most přes Litavku, v 1. koleji nová mostovka |
ŽST Zdice (16. 8. 2009) Berounské zhlaví, navýšení železničního spodku k podjezdu III/1174 |
ŽST Zdice (16. 8. 2009) Rekonstrukce mostu přes ulici Čs. armády (III/1174) |
ŽST Zdice (16. 8. 2009) Železniční spodek liché kolejové skupiny v pohledu k berounskému zhlaví |
ŽST Zdice (16. 8. 2009) Výstavba podchodu, vybetonován v prostoru budoucího II. nástupiště |
ŽST Zdice (16. 8. 2009) Pokračující výstavba zastřešení nástupiště II. a I. (při výpravní budově) |
ŽST Zdice (16. 8. 2009) Železniční spodek nového hořovického záhlaví a zhla- ví v pohledu do stanice |
ŽST Zdice (6. 9. 2009) Lichá kolejová skupina v nové podobě pohledem z koleje č. 5 |
ŽST Zdice (6. 9. 2009) Pohled na koleje č. 5 a 3 s pokračující výstavbou nástupišť, podchodu atd. |
ŽST Zdice (6. 9. 2009) Schodiště do podchodu z nástupiště I., v pozadí objekt výtahu |
ŽST Zdice (6. 9. 2009) Kolejiště pohledem k be- rounskému zhlaví z prosto- ru mezi kolejemi č. 5 a 3 |
ŽST Zdice (6. 9. 2009) Pohled do kolejiště od ko- leje č. 6 - pokračující výstavba nástupiště II. |
ŽST Zdice (6. 9. 2009) Západní část ostrovního nástupiště II. a kolej č. 1 pohledem od koleje č. 2 |
ŽST Zdice (6. 9. 2009) Dočasné napojení nových kolejí č. 7b, 5 a 3 do stá- vajícího lochovického zhlaví |
ŽST Zdice (9. 9. 2009) Berounské zhlaví, prostor kolejových spojek mezi kolejemi č. 1 a 2 |
ŽST Zdice (9. 9. 2009) Berounské zhlaví, poh- led k mostům přes Litavku (kolej 1 nový, 2 starý) |
ŽST Zdice (9. 9. 2009) Starý ocelový most s dolní mostovkou v koleji č. 2 (poslední dny existence) |
ŽST Zdice (9. 9. 2009) Starý ocelový most s dolní mostovkou v koleji č. 2 (poslední dny existence) |
ŽST Zdice (9. 9. 2009) Rozdíl nivelet nových a starých kolejí při mostech přes Litavku |
ŽST Zdice (9. 9. 2009) Berounské zhlaví, mosty přes Litavku v pohledu k Berounu |
ŽST Zdice (9. 9. 2009) Berounské zhlaví, pohled do stanice z koleje č. 1 |
ŽST Zdice (9. 9. 2009) R 763 v posledních dnech provozu na staré sudé kolejové skupině a 2. TK |
ŽST Zdice (9. 9. 2009) Berounské zhlaví, snesena kolej č. 6a po návěstidlo Se 10 |
ŽST Zdice (9. 9. 2009) Berounské zhlaví, nové koleje č. 1 a 3a a odjezd- ová návěstidla S 1 a S 3a |
ŽST Zdice (9. 9. 2009) Most podjezdu silnice III/1174 v průběhu přes- tavby pohledem od k. č. 2 |
ŽST Zdice (9. 9. 2009) Nová část mostu přes ul. Čs. armády (III/1174), pohled od jihu |
ŽST Zdice (9. 9. 2009) Most podjezdu silnice III/1174, pohled k Berounu z prostoru budoucí kol. č. 2 |
ŽST Zdice (9. 9. 2009) Rozvětvení kolejí č. 3 a 5 a napojení kolejí č. 7a a kolejí VNVK |
ŽST Zdice (9. 9. 2009) Nová část berounského zhlaví pohldem z koleje č. 3 (návěstidla Sc 3 a Sc 5) |
ŽST Zdice (9. 9. 2009) Nová lichá kolej. skupina pohledem z kol. č. 5 (po- kládka panelů na nást. II.) |
ŽST Zdice (9. 9. 2009) Pohled na kolejiště směrem k berounskému zhlaví z nástupiště II. |
ŽST Zdice (9. 9. 2009) Výstavba nástupišť I. a II. pohledem z nástupiště II. |
ŽST Zdice (9. 9. 2009) Pohled na kolejiště směrem k Berounu z nástupiště I. |
ŽST Zdice (9. 9. 2009) Večerní celkový pohled na kolejiště v prostoru před výpravní budovou |
ŽST Zdice (9. 9. 2009) Stávající panel RZZ (bude během následujících měsíců minulostí) |
ŽST Zdice (19. 9. 2009) Berounské zhlaví v prostoru kolejových spojek 1. a 2. koleje |
ŽST Zdice (19. 9. 2009) Most přes Litavku pohle- dem do stanice, v kol. č. 2 snesena stará konstrukce |
ŽST Zdice (19. 9. 2009) Původní ocelová kon- strukce mostu přes Litavku jednoho z polí v koleji č. 2 |
ŽST Zdice (19. 9. 2009) Nová konstrukce mostu přes Litavku v koleji č. 1 |
ŽST Zdice (19. 9. 2009) Západní opěra mostu přes Litavku (v pravo pro kolej č. 1 před rekonstrukcí) |
ŽST Zdice (19. 9. 2009) Most přes Litavku, rekon- strukční práce na opěrách a pilíři v koleji č. 2 |
ŽST Zdice (19. 9. 2009) Most přes Litavku pohledem k Berounu z prostoru 2. koleje |
ŽST Zdice (19. 9. 2009) Berounské zhlaví v pohledu do stanice z prostoru budoucí koleje č. 2 |
ŽST Zdice (19. 9. 2009) Berounské zhlaví v pohledu k Berounu z prostoru budoucí koleje č. 2 |
ŽST Zdice (19. 9. 2009) Vyjmuté části konstrukce mostu přes ul. Čs. armády před rekonstrukcí |
ŽST Zdice (19. 9. 2009) Prostor snesené části mos- tu přes ul. Čs. armády, opěry před rekonstrukcí |
ŽST Zdice (19. 9. 2009) Most přes ul. Čs. armády (III/1174), snesena část v sudé kolejové skupině |
ŽST Zdice (19. 9. 2009) Kolejiště pohledem od berounského zhlaví |
ŽST Zdice (19. 9. 2009) Orient express projíždějící poprvé novou lichou kolej. skupinou (po koleji č. 1) |
ŽST Zdice (19. 9. 2009) Kolejiště s novým ostrov- ním nástupištěm II. pohle- dem z rampy při koleji č. 7a |
ŽST Zdice (19. 9. 2009) Kolejiště pohledem k berounskému zhlaví z nového nástupiště II. |
ŽST Zdice (19. 9. 2009) Kolejiště/nástupiště II. pohledem k hořovickému zhlaví |
ŽST Zdice (19. 9. 2009) Převážně již snesená sudá kolejová skupina pohledem k Berounu z nástupiště II. |
ŽST Zdice (19. 9. 2009) Výstavba podchodu pod sudou kolejovou skupinou pohledem z nástupiště II. |
ŽST Zdice (19. 9. 2009) Sudá kol. skupina pohle- dem k Berounu z prostoru mezi bývalými kol. 16 a 18 |
ŽST Zdice (19. 9. 2009) Schodiště do podchodu a v pozadí ještě nefunkční výtah na nástupišti II. |
ŽST Zdice (19. 9. 2009) Lichá kolejová skupina v dočasném napojení na staré lochovické zhlaví |
ŽST Zdice (19. 9. 2009) Sudá kolejová skupina v pohledu k hořovickému zhlaví z nástupiště II. |
ŽST Zdice (19. 9. 2009) Lichá kolejová skupina, pokračující výstavba v prostoru nástupiště I. |
ŽST Zdice (19. 9. 2009) Hořovické/lochovické zhlaví pohledem z prostoru bývalé koleje č. 3 |
ŽST Zdice (19. 9. 2009) Kolejiště pohledem od hořovického zhlaví z prostoru bývalé kol. č. 6 |
ŽST Zdice (19. 9. 2009) Pohled na hořovické zhlaví ve směru do stanice z míst mezi stávajícími kol. 1 a 2 |
ŽST Zdice (19. 9. 2009) Prostor budoucího nově situovaného hořovického zhlaví (pohled k Hořovicím) |
ŽST Zdice (19. 9. 2009) Pohled na stávající hořo- vické zhlaví z koleje 12b (snesena spojka do depa) |
ŽST Zdice (19. 9. 2009) Spojka z bývalého kolejiště depa do koleje 12a snesena po výhybku č. 46 |
ŽST Zdice (19. 9. 2009) Železniční spodek přeložky hořovického zhlaví a záh- laví v pohledu do stanice |
ŽST Zdice (19. 9. 2009) Přeložka oblouku za stanicí v pohledu z míst překřížení přeložky stávajících kolejí |
ŽST Zdice (19. 9. 2009) Výstavba přeložky oblouku pohledem ke stanici z míst začátku zářezu |
ŽST Zdice (19. 9. 2009) Stavba zářezu přeložky oblouku u Bavoryně pohledem ke stanici Zdice |
ŽST Zdice (19. 9. 2009) Stavba zářezu přeložky oblouku u Bavoryně pohledem k Hořovicím |
ŽST Zdice (17. 10. 2009) Most přes Litavku pohle- dem k Berounu, ocelové nosníky v koleji č. 2 |
ŽST Zdice (17. 10. 2009) Prostor berounského zhlaví pohledem k Berounu |
ŽST Zdice (17. 10. 2009) Most přes ul. Čs. armády (III/1174), pokračující rekonstrukce opěr |
ŽST Zdice (17. 10. 2009) Pohled do kolejiště stanice z ponechané kusé staniční koleje č. 12, nově č. 10 |
ŽST Zdice (17. 10. 2009) Pohled na ponechané části kolejí 8 a 10 (nově 6 a 8) před překopem podchodu |
ŽST Zdice (17. 10. 2009) Skládka starých kolejových polí pohledem z koleje č. 12 (nově 10) |
ŽST Zdice (17. 10. 2009) Pohled na uvolněný prostor po snesených kolejích č. 18, 20, 22 a 24 |
ŽST Zdice (17. 10. 2009) Pohled z nástupiště II. na dokončované nástupiš- tě I. při koleji č. 7 |
ŽST Zdice (17. 10. 2009) Sudá kolej. sk., pokračující výstavba podchodu a zastřešení nástupiště III. |
ŽST Zdice (17. 10. 2009) Výstavba podchodu pod sudou kolejovou skupinou pohledem z nástupiště II. |
ŽST Zdice (17. 10. 2009) Výstavba podchodu pohledem od přístupové rampy směřující k městu |
ŽST Zdice (17. 10. 2009) Pohled na vyústění přístupové rampy podchodu na povrch |
ŽST Zdice (17. 10. 2009) Koleje č. 12, 10, 8 (nově 10, 8, 6) s vyjmutými kole- jovými poli nad podchodem |
ŽST Zdice (17. 10. 2009) Kolejiště pohledem z nást- upiště II., výstavba zastřešení nástupiště III. |
ŽST Zdice (17. 10. 2009) Lichá kolejová skupina pohledem z nástupiště II. |
ŽST Zdice (17. 10. 2009) Koleje 12, 10, 8 dočasně odpojeny v prostoru hořovického zhlaví |
ŽST Zdice (17. 10. 2009) Hořovické/lochovické zhlaví pohledem od nástupiště II., již bez návěstní lávky |
ŽST Zdice (17. 10. 2009) Hořovické zhlaví pohledem z míst snesené koleje č. 2, železniční spodek přeložky |
ŽST Zdice (17. 10. 2009) Pláň železničního spodku přeložky zhlaví při prů- chodu kolem točny |
ŽST Zdice (17. 10. 2009) Prostor odpojené koleje č. 2 od starého zhlaví, vpra- vo pokládka kolejí přeložky |
ŽST Zdice (17. 10. 2009) Pokládka kolejí přeložky zhlaví, budoucí napojení TK od Lochovic do koleje č. 1 |
ŽST Zdice (17. 10. 2009) Pokládka kolejí přeložky zhlaví pohledem z budoucí koleje od Lochovic |
ŽST Zdice (17. 10. 2009) Provizorní napojení poklá- daných kolejí přeložky do starého zhlaví přes k. 12b |
ŽST Zdice (17. 10. 2009) Pokládka kolejí přeložky zhlaví, prostor budoucí spojky z kol. 1 do kol. 2 |
ŽST Zdice (17. 10. 2009) Pohled na přeložku hořovi- ckého záhlaví s položenými kolejovými poli v kol. č. 1 |
ŽST Zdice (17. 10. 2009) Vedle náspu tělesa přelož- ky je odpojená výtažná kolej bývalého depa |
ŽST Zdice (17. 10. 2009) Žel. spodek přeložky v pro- storu budoucího překřížení starých TK (Os 7814) |
ŽST Zdice (17. 10. 2009) Stavba přeložky v místě zářezu u Bavoryně a překřížení starých TK |
ŽST Zdice (25. 10. 2009) Most přes Litavku pohle- dem k Berounu, armatura mostovky v koleji č. 2 |
ŽST Zdice (25. 10. 2009) Prostor berounského zhlaví pohledem k Berounu |
ŽST Zdice (25. 10. 2009) Most přes ul. Čs. armády (III/1174), osazena rekonstruovaná mostovka |
ŽST Zdice (25. 10. 2009) Pohled k zarážedlu koleje č. 12 (nově č. 10), vpravo výstavba sloupů PHS |
ŽST Zdice (25. 10. 2009) Pohled do stanice z koleje č. 12 (nově č. 10), vlevo výstavba sloupů PHS |
ŽST Zdice (25. 10. 2009) Výstavba podchodu pod sudou kolejovou sku- pinou a přístupové rampy |
ŽST Zdice (25. 10. 2009) Výstavba nástupiště III. včetně zastřešení pohle- dem z nástupiště II. |
ŽST Zdice (25. 10. 2009) Pohled na výstavbu nástupiště III. a zkušebně funkční nástupiště II. |
ŽST Zdice (25. 10. 2009) Pohled na dokončovaná nástupiště při koleji č. 5 a 7b z nástupiště II. |
ŽST Zdice (25. 10. 2009) Dočasné odpojené koleje č. 12, 10 a 8 (nově 10, 8 a 6), brzy nově napojené |
ŽST Zdice (25. 10. 2009) Pohled z nástupiště II. na staré a nové locho- vické/hořovické zhlaví |
ŽST Zdice (25. 10. 2009) Stav sudé kolejové skupiny pohledem z prostoru nového hořovického zhlaví |
ŽST Zdice (25. 10. 2009) Položená kolejová/výhyb- ková pole nového locho- vického/hořovického zhlaví |
ŽST Zdice (25. 10. 2009) Prostor odpojení koleje ve směru Lochovice z kole- je č. 1 na novém zhlaví |
ŽST Zdice (25. 10. 2009) Nové lochovické/hořovické zhlaví pohledem z budoucí koleje od Lochovic |
ŽST Zdice (25. 10. 2009) Prostor provizorního napo- jení nově pokládané pře- ložky a zhlaví do koleje 12b |
ŽST Zdice (25. 10. 2009) Zaštěrkovaná část nového zhlaví pohledem do ŽST včetně spojky z kol. 2 do 1 |
ŽST Zdice (25. 10. 2009) Zaštěrkované koleje v zá- hlaví a pokračování nových TK pohledem k Hořovicím |
ŽST Zdice (25. 10. 2009) Ukončení pokládky nových TK v místě provizorního napojení na stávající TK |
ŽST Zdice (25. 10. 2009) Pohled na přeložku z míst překřížení staré trasy TK novými TK v cílovém stavu |
ŽST Zdice (25. 10. 2009) Pohled do míst výstavby přeložky/zářezu v oblouku u Bavoryně. |
ŽST Zdice (28. 10. 2009) Prostor budoucí přístupové rampy od nadjezdu D 5 k chodníku do podchodu |
ŽST Zdice (28. 10. 2009) Most přes Litavku pohle- dem k Berounu, betonáž mostovky v koleji č. 2 |
ŽST Zdice (28. 10. 2009) Most přes ul. Čs. armády (III/1174) pohledem z úrovně ulice od města |
ŽST Zdice (28. 10. 2009) Pohled na mostovku mostu přes ul. Čs. armády (III/1174) od koleje č. 1 |
ŽST Zdice (28. 10. 2009) Výstavba podchodu pod sudou kolejovou skupinou pohledem z nástupiště II. |
ŽST Zdice (28. 10. 2009) Výpravní budova a prostor nástupiště I. pohledem z nástupiště II. |
ŽST Zdice (28. 10. 2009) Pohled na kolejiště stanice směrem k Berounu z nástupiště II. |
ŽST Zdice (28. 10. 2009) Prostor hořovického zhlaví se zapojenými kolejemi č. 8 a 6 (původně 10 a 8) |
ŽST Zdice (28. 10. 2009) Staré a rozestavěné nové hořovické/lochovické zhlaví pohledem ze stanice |
ŽST Zdice (28. 10. 2009) Nové hořovické zhlaví po- hledem do stanice od spoj- ky z kol. č. 1 do kol. č. 2 |
ŽST Zdice (28. 10. 2009) Nové zhlaví pohledem z míst zapojení koleje od Lochovic do koleje č. 1 |
ŽST Zdice (28. 10. 2009) Pohled na záhlaví stanice v nové přeložce, kolej č. 2 po prvním podbití |
ŽST Zdice (28. 10. 2009) Ukončení nových TK pře- ložky před provizorním napojením do starých TK |
ŽST Zdice (28. 10. 2009) Pohled do míst hloubeného zářezu přeložky oblouku u Bavoryně |
ŽST Zdice (14. 11. 2009) Berounské zhlaví, kolejová spojka z koleje č. 2 do ko- leje č. 1 (výh. č. 1 a 2) |
ŽST Zdice (14. 11. 2009) Berounské zhlaví, kolejová spojka z koleje č. 1 do ko- leje č. 2 (výh. č. 3 a 4) |
ŽST Zdice (14. 11. 2009) Most přes Litavku v kol. č. 2 s podkladní vrstvou štěr- ku a položenými kol. poli |
ŽST Zdice (14. 11. 2009) Berounské zhlaví s mostem přes Litavku pohledem z prostoru mezi kol. č. 1 a 2 |
ŽST Zdice (14. 11. 2009) Pohled na berounské zhlaví, probíhající pokládka výhybky č. 8 |
ŽST Zdice (14. 11. 2009) Pohled z berounského zhlaví směrem do stanice z prostoru mezi kol. č. 1 a 2 |
ŽST Zdice (14. 11. 2009) Pohled na sudou kolejovou skupinu při berounském zhlaví, výstavba PHS |
ŽST Zdice (14. 11. 2009) Most přes ul. Čs. armády (III/1174) pohledem z ulice, výstavba PHS |
ŽST Zdice (14. 11. 2009) Pohled na sudou kolejovou skupinu od kol. č. 10 smě- rem k berounskému zhlaví |
ŽST Zdice (14. 11. 2009) Sudá kolejová skupina s nástupištěm III. pohledem od koleje č. 4 |
ŽST Zdice (14. 11. 2009) Ostrovní nástupiště III. ve výstavbě pohledem z ostrovního nástupiště II. |
ŽST Zdice (14. 11. 2009) Vyústění rampy z podcho- du do míst budoucího na- pojení na přístup. chodník |
ŽST Zdice (14. 11. 2009) Pohled na celý objekt přís- tupové rampy ve stavební jámě před zavážkou |
ŽST Zdice (14. 11. 2009) Výpravní budova a nástup. I. s dokončeným zábrad- lím pohledem z nást. II. |
ŽST Zdice (14. 11. 2009) Provizorní zapojení kol. 10 do hořovického zhlaví před zapojením kolejiště muzea |
ŽST Zdice (14. 11. 2009) Pohled na hořovické/lo- chovické zhlaví od ostrov- ního nástupiště II. |
ŽST Zdice (14. 11. 2009) Kolejiště stanice pohledem od hořovického zhlaví z koleje č. 2 |
ŽST Zdice (14. 11. 2009) Pohled na nové zapojení sudé kolejové skupiny do hořovického zhlaví |
ŽST Zdice (14. 11. 2009) Budoucí místo napojení spojky od koleje č. 10 do kolejiště muzea |
ŽST Zdice (14. 11. 2009) Pohled na nové hořovické /lochovické zhlaví v místě odbočení kol. do Lochovic |
ŽST Zdice (14. 11. 2009) Ukončení nových TK pře- ložky před provizorním napojením do starých TK |
ŽST Zdice (28. 11. 2009) Berounské zhlaví v pros- toru kolejových spojek pohledem do stanice |
ŽST Zdice (28. 11. 2009) Pohled na berounské záh- laví a TK do Berouna (obě v provozu) od výh. č. 1 |
ŽST Zdice (28. 11. 2009) Berounské zhlaví v pros- toru kolej. spojek pohle- dem do stanice od výh. 1 |
ŽST Zdice (28. 11. 2009) Kolejová spojka z kol. č. 2 do kol. č. 1 na berounském zhlaví pohledem k Berounu |
ŽST Zdice (28. 11. 2009) Berounské zhlaví s mostem přes Litavku pohledem od spojky z kol. 1 do kol. 2 |
ŽST Zdice (28. 11. 2009) Berounské zhlaví v prosto- ru kolej. spojek pohledem od mostu přes Litavku |
ŽST Zdice (28. 11. 2009) Most přes Litavku v cílovém stavu rovněž v koleji č. 2 |
ŽST Zdice (28. 11. 2009) Berounské zhlaví pohledem od koleje č. 2 z prostoru před odjezdovým náv. S 2 |
ŽST Zdice (28. 11. 2009) Sudá kolejová skupina pohledem z berounského zhlaví z koleje č. 2 |
ŽST Zdice (28. 11. 2009) Berounské zhlaví v části kolejového rozvětvení pohledem od koleje č. 8 |
ŽST Zdice (28. 11. 2009) Sudá kolejová skupina a PHS pohledem do stanice od koleje č. 6 |
ŽST Zdice (28. 11. 2009) Dokončený most přes ul. Čs. armády (III/1174) s PHS pohledem z ulice |
ŽST Zdice (28. 11. 2009) Pohled na prostor ukončení kusé koleje č. 10 (dříve č. 12) |
ŽST Zdice (28. 11. 2009) Kol. č. 10 pohledem do ŽST s přilehlou PHS a dočasnou deponií starých kol. polí |
ŽST Zdice (28. 11. 2009) Výstavba schodiště a ram- py od nadjezdu D5 - bu- doucí přístup k podchodu |
ŽST Zdice (28. 11. 2009) Pohled do stanice z koleje č. 10 z míst ukončení PHS mezi kolejemi č. 10 a 8 |
ŽST Zdice (28. 11. 2009) Pohled na ostrovní nástu- piště II. a III. z km 47,7 z prostoru mezi kol. č. 1 a 2 |
ŽST Zdice (28. 11. 2009) Kolejiště pohledem k Be- rounu z nástupiště III., z hrany při koleji č. 2 |
ŽST Zdice (28. 11. 2009) Přístup. rampa podchodu pohledem z míst budoucího chodníku k nadjezdu D5 |
ŽST Zdice (28. 11. 2009) Pohled na přístupovou rampu a vlastní podchod od severu |
ŽST Zdice (28. 11. 2009) Vyústění přístupové rampy podchodu ve směru přístupu k nadjezdu D5 |
ŽST Zdice (28. 11. 2009) Objekt přístupové rampy podchodu, výstavba zas- třešení, pohled z kolejiště |
ŽST Zdice (28. 11. 2009) Kolejiště v prostoru ostrovních nástupišť pohledem z nástupiště II. |
ŽST Zdice (28. 11. 2009) Hořovické/lochovické zhlaví pohledem z konce nástupiště II. |
ŽST Zdice (28. 11. 2009) Rampa z nástupiště III. ke služebnímu přecho- du/přejezdu ve výstavbě |
ŽST Zdice (28. 11. 2009) Vložená výhybka a spojka ke kolejišti muzea ve výs- tavbě, pohled z kol. č. 10 |
ŽST Zdice (28. 11. 2009) Spojka od koleje č. 10 ve výstavbě, pohled k místu napojení kolejiště muzea |
ŽST Zdice (28. 11. 2009) Rozestavěná spojka z ko- leje č. 10 do kolejiště mu- zea pohledem do stanice |
ŽST Zdice (28. 11. 2009) Hořovické/lochovické zhlaví pohledem od nové kolej. spojky z kol. 2 do kol. 1 |
ŽST Zdice (28. 11. 2009) Hořovické/lochovické zhlaví pohledem od staré dvojité kolejové spojky kol. 1 a 2 |
ŽST Zdice (28. 11. 2009) Staré hořovické/lochovické zhlaví, v pozadí již snesena původní kolej č. 2 |
ŽST Zdice (28. 11. 2009) Pohled na dočasné ukon- čení bývalé výtažné koleje č. 12b před jejím snesením |
ŽST Zdice (28. 11. 2009) Prostor provizorního napo- jení nové TK 2 do původní TK 2 pohledem ke stanici |
ŽST Zdice (28. 11. 2009) Práce na provizorním propojení nového úseku TK 2 do původní TK 2 |
ŽST Zdice (28. 11. 2009) Stavba přeložky oblouku před Bavoryní, pohled od provizorního napojení TK 2 |
ŽST Zdice (6. 12. 2009) Berounské zhlaví, pohled cca od výh. č. 5 směrem k berounu |
ŽST Zdice (6. 12. 2009) Kolejové rozvětvení berounského zhlaví pohledem z koleje č. 10a |
ŽST Zdice (6. 12. 2009) Napojení chodníku k pod- chodu schodištěm a ram- pou na nadjezd přes D5 |
ŽST Zdice (6. 12. 2009) Chodník od nadjezdu D5 k přístupové rampě do podchodu - ve výstavbě |
ŽST Zdice (6. 12. 2009) Objekt přístupové rampy do podchodu, dokončová- no zastřešení a dlažba |
ŽST Zdice (6. 12. 2009) Pohled na rozestavěný chodník od nadjezdu D5 z přístup. rampy podchodu |
ŽST Zdice (6. 12. 2009) Pohled na prostor nástu- pišť se schodišti a výtahy z nástupiště II. |
ŽST Zdice (6. 12. 2009) Bezbariérový přístup z přednádražního prostoru pohledem z nástupiště I. |
ŽST Zdice (6. 12. 2009) Budova a nový bezba- riérový přístup pohledem z přednádražního prostoru |
ŽST Zdice (6. 12. 2009) Ostrovní nástupiště III. (v provozu) pohledem od koleje č. 6 |
ŽST Zdice (6. 12. 2009) Hořovické/lochovické zhlaví pohledem z koleje č. 10 (návěstidlo Se 15) |
ŽST Zdice (6. 12. 2009) Hořovické/lochovické zhlaví pohledem z nástupiště III. - lichá část snesena |
ŽST Zdice (6. 12. 2009) Spojka z koleje č. 10 do kolejiště muzea kole- jově komplet položena |
ŽST Zdice (6. 12. 2009) Napojení spojky z koleje č. 10 do kolejiště muzea |
ŽST Zdice (6. 12. 2009) Spojka z koleje č. 10 do kolejiště muzea pohledem od točny |
ŽST Zdice (6. 12. 2009) Snášení posledních zbytků staré části hořovické- ho/lochovického zhlaví |
ŽST Zdice (6. 12. 2009) Přestavba hořovického/lo- chovického zhlaví pohle- dem od výhybky č. 29 |
ŽST Zdice (6. 12. 2009) Dočasně odpojené vlečko- vé koleje při lochovickém zhlaví pohledem z kol. 9b |
ŽST Zdice (6. 12. 2009) Dočasně odpojené vlečko- vé koleje při lochovickém zhlaví, pohled od výh. 34 |
ŽST Zdice (6. 12. 2009) Prostor sneseného původ- ního zhlaví pohledem cca z míst dvojité kol. spojky |
ŽST Zdice (6. 12. 2009) Probíhající práce na želez- ničním spodku nového zapojení koleje od Lochovic |
ŽST Zdice (6. 12. 2009) Vlevo žel. spodek koleje od Lochovic v nové poloze, vpravo zbytek původní |
ŽST Zdice (6. 12. 2009) Dočasně odpojené mani- pulační koleje (200, 201) v prostoru napájecí stanice |
ŽST Zdice (6. 12. 2009) Výstavbu v prostoru zhlaví pohledem od napájecí st. (v pozadí stále náv. Se30) |
ŽST Zdice (6. 12. 2009) Nový a starý železniční spodek v prostoru začátku přeložky koleje od Lochovic |
ŽST Zdice (6. 12. 2009) Nová část hořovického/lo- chovického zhlaví, pohled do ŽST, náv. Se 24 a 23 |
ŽST Zdice (6. 12. 2009) Vjezdová návěstidla 2 S a 1 S (původní konstrukce) v provozu na přeložce TK |
ŽST Zdice (6. 12. 2009) Dočasné napojení přeložky TK do původních TK v oblouku před Bavoryní |
ŽST Zdice (22. 12. 2009) Pohled do prostoru stanice z nadjezdu přes D5 |
ŽST Zdice (22. 12. 2009) Kolejiště pohledem k berounskému zhlaví od koleje č. 8 |
ŽST Zdice (22. 12. 2009) Kolejiště v pohledu do prostoru nástupišť od koleje č. 8 |
ŽST Zdice (22. 12. 2009) Napojení přístupového chodníku k podchodu na nadjezd přes D5 |
ŽST Zdice (22. 12. 2009) Přístupový chodník k podchodu, prozatím bez finálního povrchu |
ŽST Zdice (22. 12. 2009) Objekt rampy do podchodu pohledem z přístupového chodníku od nadjezdu D5 |
ŽST Zdice (22. 12. 2009) Přístupová rampa do podchodu pohledem z vlastního podchodu |
ŽST Zdice (22. 12. 2009) Podchod pohledem z přístupové rampy |
ŽST Zdice (22. 12. 2009) Prostor kolejí č. 1 a 2 pohledem z nástupiště III., osazeny informační tabule |
ŽST Zdice (22. 12. 2009) Pohled na prostor kolejí č. 7b, 5 a 3, v pozadí zapojeny do nového zhlaví |
ŽST Zdice (22. 12. 2009) Prostor nástupišť v po- hledu z nástupiště II. směrem k Berounu |
ŽST Zdice (22. 12. 2009) Nové hořovické/lochovické zhlaví pohledem z nástupiště II. |
ŽST Zdice (22. 12. 2009) Pohled na prostor nového zapojení koleje č. 3, v po- zadí rozjíždějící se R 756 |
ŽST Zdice (22. 12. 2009) Nové hořovické/lochovické zhlaví pohledem od výhybky č. 21 |
ŽST Zdice (22. 12. 2009) Nové zapojení koleje od Lochovic do hořovic- kého/lochovického zhlaví |
ŽST Zdice (22. 12. 2009) Nové zapojení koleje od Lochovic do hořovic- kého/lochovického zhlaví |
ŽST Zdice (22. 12. 2009) Nové zapojení koleje od Lochovic do hořovic- kého/lochovického zhlaví |
ŽST Zdice (22. 12. 2009) Nové zapojení manipulač- ních kolejí napájecí stanice s návěstidlem Se 26 |
ŽST Zdice (22. 12. 2009) Konec přeložky koleje od Lochovic při napojení do koleje v původní poloze |
ŽST Zdice (22. 12. 2009) Spojka z koleje č. 10 do kolejiště muzea (bývalého depa) pohledem do stanice |
ŽST Zdice (22. 12. 2009) Kolejiště muzea pohledem z koleje, jenž je součástí spojky do kol. č. 10 |
ŽST Zdice (22. 12. 2009) Provizorně ukončené kole- je/paprsky od točny před prostorem nového zhlaví |
ŽST Zdice (22. 12. 2009) Pozůstatky kolejiště býva- lého depa pohledem z prostoru výtažné koleje |
ŽST Zdice (22. 12. 2009) Přeložka hořovického zá- hlaví a TK pohledem z TK č. 1 směrem do stanice |
ŽST Zdice (22. 12. 2009) Prostor provizorního napo- jení TK přeložky do stávají- cího oblouku před Bavoryní |
ŽST Zdice (22. 12. 2009) Přeložka a pláň původních TK pohledem z míst provizorního napojení TK |
ŽST Zdice (22. 12. 2009) Pohled do míst výhledové- ho napojení přeložky ob- louku u Bavoryně do ŽST |
ŽST Zdice (22. 12. 2009) Zářez na přeložce oblouku u Bavoryně pohledem ke Stašovu |
ŽST Zdice (03. 04. 2010) |
ŽST Zdice (03. 04. 2010) |
ŽST Zdice (03. 04. 2010) |
ŽST Zdice (03. 04. 2010) |
ŽST Zdice (03. 04. 2010) |
ŽST Zdice (03. 04. 2010) |
ŽST Zdice (03. 04. 2010) |
ŽST Zdice (03. 04. 2010) |
ŽST Zdice (03. 04. 2010) |
ŽST Zdice (03. 04. 2010) |
ŽST Zdice (03. 04. 2010) |
ŽST Zdice (03. 04. 2010) |
ŽST Zdice (03. 04. 2010) |
ŽST Zdice (03. 04. 2010) |
ŽST Zdice (03. 04. 2010) |
ŽST Zdice (03. 04. 2010) |
ŽST Zdice (03. 04. 2010) |
ŽST Zdice (03. 04. 2010) |
ŽST Zdice (03. 04. 2010) |
ŽST Zdice (03. 04. 2010) |
ŽST Zdice (03. 04. 2010) |
ŽST Zdice (03. 04. 2010) |
ŽST Zdice (03. 04. 2010) |
ŽST Zdice (03. 04. 2010) |
ŽST Zdice (03. 04. 2010) |
ŽST Zdice (03. 04. 2010) |
ŽST Zdice (03. 04. 2010) |
ŽST Zdice (03. 04. 2010) |
ŽST Zdice (03. 04. 2010) |
ŽST Zdice (03. 04. 2010) |
ŽST Zdice (03. 04. 2010) |
ŽST Zdice (03. 04. 2010) |
ŽST Zdice (03. 04. 2010) |
ŽST Zdice (03. 04. 2010) |
ŽST Zdice (03. 04. 2010) |
ŽST Zdice (30. 05. 2010) |
ŽST Zdice (30. 05. 2010) |
ŽST Zdice (30. 05. 2010) |
ŽST Zdice (30. 05. 2010) |
ŽST Zdice (30. 05. 2010) |
ŽST Zdice (30. 05. 2010) |
ŽST Zdice (30. 05. 2010) |
ŽST Zdice (13. 06. 2010) |
ŽST Zdice (13. 06. 2010) |
ŽST Zdice (13. 06. 2010) |
ŽST Zdice (13. 06. 2010) |
ŽST Zdice (13. 06. 2010) |
ŽST Zdice (13. 06. 2010) |
ŽST Zdice (13. 06. 2010) |
ŽST Zdice (13. 06. 2010) |
ŽST Zdice (13. 06. 2010) |
ŽST Zdice (13. 06. 2010) |
ŽST Zdice (13. 06. 2010) |
ŽST Zdice (13. 06. 2010) |
ŽST Zdice (13. 06. 2010) |
ŽST Zdice (13. 06. 2010) |
ŽST Zdice (19. 06. 2010) |
ŽST Zdice (19. 06. 2010) |
ŽST Zdice (19. 06. 2010) |
ŽST Zdice (19. 06. 2010) |
ŽST Zdice (19. 06. 2010) |
ŽST Zdice (19. 06. 2010) |
ŽST Zdice (19. 06. 2010) |
ŽST Zdice (19. 06. 2010) |
ŽST Zdice (29. 07. 2010) |
ŽST Zdice (29. 07. 2010) |
ŽST Zdice (29. 07. 2010) |
ŽST Zdice (29. 07. 2010) |
ŽST Zdice (14. 08. 2010) |
ŽST Zdice (14. 08. 2010) |
ŽST Zdice (11. 09. 2010) |
ŽST Zdice (11. 09. 2010) |
ŽST Zdice (11. 09. 2010) |
ŽST Zdice (11. 09. 2010) |
ŽST Zdice (11. 09. 2010) |
ŽST Zdice (11. 09. 2010) |
ŽST Zdice (21. 11. 2010) |
Optimalizace trati Beroun - Zbiroh (SŽDC, přehled stavby) |
NAHORU |
Návěstidlo | Poloha [km] | Druh | Poznámky |
1 L | 46,450 | Světelné, vjezdové, stožárové | |
2 L | 46,450 | Světelné, vjezdové, stožárové | |
S 1 | 47,373 | Světelné, odjezdové, stožárové | Platné pro jízdu vlaku i posun |
S 2 | 47,311 | Světelné, odjezdové, stožárové | Platné pro jízdu vlaku i posun |
S 3a | 47,368 | Světelné, odjezdové, stožárové | Platné pro jízdu vlaku i posun |
Sc 3 | 47,593 | Světelné, cestové, stožárové | Platné pro jízdu vlaku i posun |
S 4 | 47,351 | Světelné, odjezdové, stožárové | Platné pro jízdu vlaku i posun |
Sc 5 | 47,583 | Světelné, cestové, stožárové | Platné pro jízdu vlaku i posun |
S 6 | 47,390 | Světelné, odjezdové, stožárové | Platné pro jízdu vlaku i posun |
Sc 7 | 47,903 | Světelné, cestové, stožárové | Platné pro jízdu vlaku i posun |
S 8 | 47,416 | Světelné, odjezdové, stožárové | Platné pro jízdu vlaku i posun |
L 1 | 48,175 | Světelné, odjezdové, stožárové | Platné pro jízdu vlaku i posun |
L 2 | 48,134 | Světelné, odjezdové, stožárové | Platné pro jízdu vlaku i posun |
L 3 | 48,089 | Světelné, odjezdové, stožárové | Platné pro jízdu vlaku i posun |
L 4 | 48,056 | Světelné, odjezdové, stožárové | Platné pro jízdu vlaku i posun |
L 5 | 47,961 | Světelné, odjezdové, stožárové | Platné pro jízdu vlaku i posun |
L 6 | 48,020 | Světelné, odjezdové, stožárové | Platné pro jízdu vlaku i posun |
L 7 | 47,969 | Světelné, odjezdové, trpasličí | Platné pro jízdu vlaku i posun |
L 8 | 47,984 | Světelné, odjezdové, stožárové | Platné pro jízdu vlaku i posun |
1 S | 48,700 | Světelné, vjezdové, na krakorci | |
2 S | 48,700 | Světelné, vjezdové, na krakorci | |
PS | 101,064 | Světelné, vjezdové, stožárové | |
Př PS | 100,303 | Světelné, předvěst, stožárové |
Nástupiště č. | Nástupiště u koleje č. | Začátek [km] | Konec [km] | Délka [m] | Poznámky |
I | 5 | 47,800 | 47,888 | 88 | Úrovňové, vnější, přístup od VB či podchodem v km 47,840 |
IA | 7 | 47,888 | 47,965 | 77 | Úrovňové, vnější, přístup od VB či podchodem v km 47,840 |
II | 1 a 3 | 47,725 | 48,025 | 300 | Mimoúrovňové, ostrovní, přístup podchodem v km 47,840 |
III | 2 a 4 | 47,725 | 48,025 | 300 | Mimoúrovňové, ostrovní, přístup podchodem v km 47,840 |
Kolej č. | Začátek [km] | Konec [km] | Délka [m] | Účel, TV a další poznámky |
1 | 47,373 | 48,175 | 802 | Hlavní staniční, TV |
1a | 47,109 | 47,283 | 174 | V pokračování staniční koleje č. 1 v berounském zhlaví, TV |
2a | 47,002 | 47,096 | 94 | V pokračování staniční koleje č. 2 v berounském zhlaví, TV |
2 | 47,311 | 48,134 | 823 | Hlavní staniční, TV |
2b | 48,267 | 48,353 | 86 | V pokračování staniční koleje č. 2 v hořovickém zhlaví, TV |
3 | 47,593 | 48,089 | 496 | Hlavní staniční směr Lochovice, TV |
3a | 47,368 | 47,471 | 103 | V pokračování staniční koleje č. 3, 3a + 3 = 721 m, TV |
3b | 48,224 | 48,325 | 101 | V pokračování staniční koleje č. 3 v hořovickém zhlaví, TV |
4 | 47,351 | 48,056 | 705 | Vjezd, odjezd, průjezd, TV |
5 | 47,583 | 47,961 | 378 | Vjezd, odjezd, průjezd, 3a + 5 = 593 m, TV |
6 | 47,390 | 48,020 | 630 | Vjezd, odjezd, průjezd, TV |
7 | 47,903 | 47,969 | 66 | Kusá, vjezd a odjezd směr Lochovice, TV |
8 | 47,416 | 47,984 | 568 | Vjezd, odjezd, průjezd, TV |
NAHORU |